S jednim električnim motorom na prednjoj osovini i dva na stražnjoj koji prebacuju snagu od 320 kW (430 KS) na sva četiri kotača (370 kW/500 KS u boost modeu), e-tron Sportback će sprintati do 100 km/h za svega 4,5 sekundi. Litij-ionske baterije kapaciteta 95 kWh dostatne su za autonomiju od 500-tinjak kilometara automobila dugog 4,90, širokog 1,98 i visokog 1,53 metra, čiji međuosovinski razmak mjeri 2,93 metra. Pojaviti bi se na tržištu trebao 2019. godine, godinu nakon električnog SUV-a e-tron quattro.
Galerija
Audi e-tron Sportback se u Šangaj dovezao na 23-colnim naplatcima i s kamerama na mjestu vanjskih retrovizorima koje osim što smanjuju otpor zraka i buku, prebacivanjem slike na zaslonu u vratima eliminiraju i mrtve kuteve u samoj vožnji.
Uz LED prednja i stražnja svjetla, spomenuti treba i 250 LED-ica smještenih u prednjem braniku koje rasporedom paljenja i gašenja imaju funkciju komunikacije s vozilom ispred.