Benzinski 1,5-litreni 3-cilindrični motor (100 kW/136 KS), uparen je sa 6-stupanjskim Steptronic automatskim mjenjačem, zadužen je za pokretanje prednjih kotača, električni (65 kW/88 KS) za njegove stražnje, a kombinirano stvaraju 224 konjske snage uz prosječnu potrošnju od 2,3-2,1 l/100 km i emisiju ugljičnog dioksida od 52-49 g/km. Litij-ionska baterija kapaciteta 7,6 kWh smještena je ispred električnog motora ispod stražnjeg sjedala, a njeno punjenje na kućnoj utičnici ne traje dulje od dva sata i 15 minuta.
S mjesta do 100 km/h stiže za 6,8 sekundi, a pogonjen samo električnim motorom Mini Cooper S E Countryman ALL4 može preći udaljenost od 42 kilometra razvijajući maksimalnu brzinu od 125 km/h.
Vozač ima mogućnost odabira 3 načina rada.
Standardna Auto eDrive postavka koristi samo električnu energiju i dozvoljava postizanje maksimalne brzine od 80 km/h. Prekorači li se ona, ili je Mini Cooper S E Countryman ALL4 pod većim opterećenjem, automatski se aktivira benzinski motor.
Max eDrive opcija ona je koja pokreće vozilo električnim motorom dopuštajući mu maksimalnu brzinu od 125 km/h, dok aktivacija načina rada Save Battery omogućava povećanje napunjenosti baterije (tvrdi se na barem 90 posto) i time ostavlja dovoljno električne energije za kasniju vožnju bez emisija.
A sve to na cesti i ostalim površinama izgleda ovako:
Galerija