Poput izvornog G-Wagen modela, koji se na tržištu pojavio 1979. godine kao civilna verzija vojnog vozila, nije trebalo puno mašte da se zamisli civilna verzija Ener-G-Forcea. Naravno, to ne bi bilo futuristički koncept vozila bez nekih naprednih pogonskih rješenja.
Što se tiče dizajna, Ener-G-Force ima mnoge elemente koji su već viđeni u G-klasi, ali s puno više moderne interpretacije dajući mu na taj način novi, još prepoznatljivi izgled. Ti elementi su vidljivi primjerice na farovima, signalnim svjetlima montiranim na vrh prednjih odbojnika i sl., a u odnosu na G-klasu odmah je vidljivo da Ener-G-Force ima zaobljeniji oblik.
Jedan od zanimljivih elemenata ovog koncepta je krovni nosač. Iako izgleda kao stalak za teret koji bi se mogao koristiti za safari, to je zapravo način za vozilo prikupi vodu koju će pohraniti u spremnike kako bi bila prebačena u pretvarač koji stvara vodik za napajanje gorivih ćelija.
Baterije za ovaj sustav su ugrađene u pragove, a hipotetski raspon vožnje za ovaj konceptualni sustav iznosi 800 kilometara (nulta emisija ispušnih plinova).
Ener-G-Force koristi četiri samostalna motora na svakom kotaču i krovni skener koji prilagođava ovjes kako bi on najbolje odgovarao uvjetima na cesti i terenu.
Ener-G-Force je bio jedan od šest natjecatelja za 2012 LA Dizajn Challenge, a pobjednički dizajn će biti objavljen 29. studenog, u sklopu sajma automobila u Los Angelesu.