Staza će upravo biti njegova površina po kojoj će se kretati jer je namijenjen isključivo za vožnju po stazama. Ipak, očekuje se da bi se mogla pojaviti i cestovna inačica. P1 GTR je McLarenov odgovor na Ferrarijev LaFerrari, također hibrid, piše vidiauto.com.
Fokus na McLarenu P1 GTR je na smanjenju mase, a „stazna verzija“ donosi dodatne dovode zraka i fiksni stražnji spojler. Zbog cilja manje mase, P1 GTR je prepun ugljika, u kojem god smjeru pogledate. U interijeru je također prisutan ugljik, a sve je u skladu sa sigurnosnim sustavom HANS.
Pazilo se i na zaštitu prilikom prevrtanja tako da i po tom pitanju hibridni McLaren udovoljava zahtjevima FIA-e. Upravljač P1 GTR-a se temelji na dizajnu McLarena MP4-23, a prisutne su i komande klima uređaja. Vozač se neće toliko znojiti kao do sada.
U cijenu od 2 milijuna eura uključena je i obuka vozača i osposobljavanje za stazu, a očekuje se proizvodnja manje od 100 primjeraka. Proizvodnja počinje u lipnju 2015. godine. Podsjetnik na model P1 - on je proizveden u 375 primjeraka.
http://www.vidiauto.com/Novosti/Najave/Prve-fotografije-McLarena-P1-GTR