Prednji kraj novog Leona SportCoupe, koji na hrvatsko tržište stiže na ljeto 2013., karakterizira dizajn „strijele“. Sve se linije protežu prema jednoj točki ispred vozila. Istovremeno, osebujan izgled prozora na kojima je donji stražnji rub spušten vizualno povećava ukupnu dužinu automobila od 4,23 metara, piše vidiauto.com. To Leonu SC daje sportski i snažan izgled, no ipak djeluje vrlo kompaktno. Sve vanjske linije su trodimenzionalne, što dizajn čini još upečatljivijim i omogućava finu interakciju između svjetla i sjene.
Novodizajnirana sjedala su sportska i iznimno udobna za ljude svih veličina. Namještanje sjedala vozača po visini dio je standardne opreme u svim linijama, dok je namještanje sjedala suvozača dodatna oprema u Reference liniji, a standardna oprema u Style liniji. Prtljažnik ima kapacitet od 380 litara, što je vodeći iznos u ovoj klasi.
U unutrašnjosti su veliki brojčanici instrumenata jednostavni za čitanje, dok je sustav informiranja vozača dostupan u standardnoj opremi već od Reference linije. Višenamjenske kontrole dostupne su za fino oblikovano kolo upravljača, koje se može pohvaliti novim SEAT logotipom na poklopcu zračnog jastuka.
Zaslon osjetljiv na dodir, veličine do 5,8 inča i pripadajuće tipke i kontrole nalaze se u sredini između dva centralna ventilacijska otvora. I vozač i suvozač ga vrlo jednostavno mogu očitati i dohvatiti. A, po prvi puta, najbolja verzija opremljena je senzorom udaljenosti, kako bi upravljanje bilo još intuitivnije.
Svi su motori opremljeni direktnim ubrizgavanjem goriva s turbopunjačem. TSI i TDI jedinice s obujmom od 1,2 do 2,0 litre nude spektar snage od 63 kW (86 KS) do 135 kW (184 KS). 1,6 TDI motor sa 77 kW (105 KS) opremljen je start/stop sustavom i njegova prosječna potrošnja iznosi samo 3,8 litara na 100 kilometara, što odgovara količini CO2 od samo 99 grama po kilometru.
1,6 TDI generira 77 kW (105 KS) i 250 Nm zakretnog momenta. Kada je opremljen start/stop sustavom i sustavom rekuperacije, troši u prosjeku samo 3,8 litara dizela na 100 kilometara što odgovara iznosu CO2 emisija od 99 grama po kilometru. 2,0 TDI, koji Leon SC pokreće sa snažnih 110 kW (150 KS) i 320 Nm zakretnog momenta, troši samo 4,1 litara goriva na 100 kilometara.
Kod TSI motora, ponuda Leona SC počinje s 1,4 TSI motorom. Jedinica snage nove generacije stvara 90 kW (122 KS) i isporuči 200 Nm zakretnog momenta. Motor dolazi sa start/stop sustavom i rekuperacijom u standardnoj opremi i troši samo 5,2 litara benzina na 100 kilometara, što iznosi do 120 grama CO2 po kilometru. 1,2 TSI je dostupan u dvije verzije sa 63 kW (86 KS) i 77 kW (105 KS). Ponuda Leona dodatno je poboljšana s 1,4 TSI motorom sa 103 kW (140 KS) i maksimalnim zakretnom momentom od 250 Nm. Njegova prosječna potrošnja goriva iznosi 5,2 litara na 100 kilometara, s emisijom CO2 od samo 119 grama po kilometru.
Najbolja jedinica ponude benzinskih motora bit će 1,8 TSI koji generira 180 KS i 250 Nm, a njegovo lansiranje planirano je tijekom 2013. godine. Ponuda dizelskih motora dopunjena je 1,6 TDI motorom sa 66 kW (90 KS) i novim 2,0 TDI sa 135 kW (184 KS) i 380 Nm.
Ovisno o varijanti motora, prijenos snage vrši se ručnim pet-stupanjskim ili šest-stupanjskim mjenjačem ili kompaktnim i lakim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom. On svojih šest ili sedam brzina mijenja nevjerojatnom brzinom i iznimno je učinkovit.
U SEAT Leonu SC FR, novi SEAT Drive Profile nudi mogućnost prilagodbe postavke za usklađivanje s pojedinačnim željama. Vozaču omogućava promijeniti karakteristike servoupravljača, gasa i zvuka motora, koji se mijenja pomoću aktivatora zvuka, u tri načina - eco, comfort i sport. Također, dostupna je i dodatna pojedinačna postavka. Nadalje, u sport načinu, diskretna rasvjeta unutrašnjosti u oblogama vrata mijenja se u crvenu nijansu kako bi stvorila dinamičniju atmosferu.
Inženjeri SEATA opremili su novi Leon SC s vrhunskim sustavima pomoći. Kamera na osvrtnom zrcalu kontrolira Lane Assist sustav, koji ispravlja elektromehanički servoupravljač prije no što vozač prijeđe preko oznaka na cesti. Asistent dugog svjetla, koji automatski prebacuje između dugog i kratkog svjetla također radi na bazi kamere. Dodatni sustav pomoći je otkrivanje umora – on registrira smanjenu koncentraciju vozača i predlaže pauzu. Još jedan značajan sustav sigurnosti, a koji je također dio standardne opreme u Leonu SC je kočnica za više sudara, koja pomaže pri izbjegavanju sekundarnog sudara u slučaju nezgode.
više:vidiauto.com