Novost je i nova tehnologija BlueHDi koja razvija snagu od 150 KS i emitira 110 g/km CO2. BlueHDi zadovoljava normu Euro 6 zahvaljujući integraciji modula SCR (selektivna katalitička redukcija), jedinoj tehnologiji koja može jako smanjiti emisiju NOx (- 90%), ali istodobno i emisiju CO2. Rezultat je omjer performansi i potrošnje koji je posve nov u klasi: snaga od 150 KS uz samo 110 g/km CO2 s ručnim mjenjačem te 117 g/km s automatskim mjenjačem posljednje generacije, piše vidiauto.com.
Nova modularna platforma EMP2 (Efficient Modular Platform 2) omogućuje korištenje spomenutog dugog međuosovinskog razmaka koji, istodobno zadržavajući duljinu prethodne generacije (4,59 m), nudi veću modularnost s trećim redom sklopivih sjedala za prevoženje 7 osoba, prostornost s najviše prostora u segmentu u drugom i trećem redu sjedala, lakoću pristupa trećem redu zahvaljujući prilagođenim otvorima vrata te prostranost prtljažnog prostora s prtljažnikom čiji je obujam veći za 69 litara (645 litara VDA i više od 700 litara kad je drugi red sjedala pomaknut sasvim naprijed).
Novi Citroen Grand C4 Picasso se dizajnerski značajno razlikuje od izvedbe s 5 sjedala (karakteristični tehnološki prednji dio, lukovi krova kao bočni potpis, nova stražnja svjetla s LED diodama s 3D efektom). Automobil i u unutrašnjosti objedinjuje sve prednosti nove generacije modela C4 Picasso koristeći interijer pročišćenog dizajna i s iznimnom udobnošću za svakog putnika koji na raspolaganju, osim kod paketa Lounge, imaju i posebne dovode zraka u trećem redu, serijski ekran osjetljiv na dodir dijagonale 7 inča plus dodatni panoramski ekran dijagonale od čak 12 inča .
Tu su i nove tehnologije u službi sigurnosti - aktivni sustav regulacije brzine rabi radar smješten u prednjem odbojniku koji otkriva i upozorava na svako usporavanje vozila ispred vas i održava udaljenost, djelujući na papučicu gasa i kočnicu motora u rasponu brzine od oko 25 km/h. Zatim, upozorenje na opasnost od sudara (također koristi radar ugrađen sprijeda), ultrazvučni sustav za nadzor mrtvog kuta, inteligentni nadzor prianjanja, aktivni sigurnosni pojasevi, a zanimljiv je i sustav obrade slika koje snima minijaturna kamera ugrađena u unutarnji retrovizor koja automatski upravlja dugim svjetlima odnosno automatski ih uključuje i isključuje ovisno o količini svjetlosti i gustoći prometa. Ta tehnologija omogućuje da se duga svjetla koriste pet puta češće nego kad se njima upravlja ručno. Sustav također omogućuje korištenje nove generacije videosustava za upozoravanje na nehotični izlazak iz voznog traka koji ima veće mogućnosti predviđanja (AFIL video).
U sve dizelske motore ugrađena je tehnologija Stop&Start, a novi Citroen Grand C4 Picasso prvi je veliki jednovolumen opremljen motorima na unutarnje izgaranje koji ispuštaju manje od 100 g/km CO2.
//www.youtube.com/embed/-PhLXY3NUe4