Graciozna "Wagon" verzija dolazi na japansko i europsko tržište sa Skyactiv-D 2,2-litrenim dizelskim motorom sa 150 KS i 175 KS. Kupci koji više vole benzinske motore mogu birati između 2.0-litarskih ili 2,5-litarskih motora sa 150 KS, odnosno 192 KS.
Mazda još nije otkrila puno tehničkih detalja, primjerice ni riječi o dimenzijama i sl., ali kompanija je jasno dala do znanja da će 2014. Mazda6 Wagon koristiti regenerativni sistem kočenja (em>brake energy regeneration system) nazvan i-ELOOP.
Kao što možete vidjeti na fotografiji, prednji dio karavanske izvedbe identičan je limuzinskoj verziji koju smo imali prilike nedavno vidjeti prilikom premijere u Moskvi.
Nova Mazda6 je perjanica nove generacije Mazdinih proizvoda. To je druga generacija Mazdinih proizvoda koji su inkorporirali cjelokupni raspon SkyActiv tehnologija i novi Kodo dizajnerski jezik koji glavni Mazdin dizajner Akira Tamatani opisuje kao "duša pokreta".
Više o ovoj izvedbi nove "šestice" saznat ćemo krajem mjeseca na Sajmu automobila u Parizu, točnije 27. rujna za kada je Mazda najavila konferenciju za novinare.