Masivnija maska hladnjaka, koja kao da je skinuta s Edgea, definitivno je ono što prvo upada u oči i što modelu sada daje daleko agresivniji izgled u odnosu na prethodnika, a tu su i redizajnirana svjetla s prednje i stražnje strane, kao i preoblikovani branici s nešto izmjenjenom pozicijom svjetla za maglu. Također, zadnji je dio osvježen preoblikovanim stražnjim vratima. Na kupcu je izbor 17, 18 ili 19-inčnih kotača kao i za Guard Grey i Copper Pulse povećan izbor boja.
Pogled u unutrašnjost kabine dokazuje da je kontrolna ploča više ergonomična premda izgledom ne odaje dojam osvježenosti, no tu je veći zaslon i multimedijalni sustav koji prepoznaje glasovne komande pa će vas na jednostavnu 'potrebna mi je kava' ili 'potreban mi je benzin' sugestiju usmjeriti prema najbližim traženim lokacijama. Manje je i prekidača (posebice onih za klima uređaj i audio sustav), dok je središnja konzola 'očišćena' stavljanjem električne ručne kočnice.
Galerija
Na grijanom upravljaču sada je niz prekidača koji bi trebali poslužiti vozaču za uživanje u vožnji i pritom mu je dodatno olakšati, a spomenuti svakako treba i čitav niz sustava za pomoć prilikom putovanja i parkiranja od kojih ćemo izdvojiti sustav detekcije vozila u mrtvom kutu, unaprijeđeni sustav automatskog kočenja, sustav automatskog parkiranja...
Zanimljivom se čini i sljedeća opcija, a posebice za roditelje spremna dati ključ u ruke svom djetetu. Automobil je moguće programirati na način da ne prima telefonske pozive, ograničiti mu maksimalnu brzinu, spriječiti isključenje funkcija sigurnosnog sustava, ograničiti maksimalnu glasnoću audio sustava pa čak i onemogućiti sustav da svira ukoliko svi koji sjede u automobili nisu vezani sigurnosnim pojasevima.
Nadalje, novost se krije i ispod poklopca motora, a riječ je o učinkovitijem i 'zelenijem' 1,5-litrenom dizelašu koji razvija 120 konjskih snaga, a u ponudi su i dalje 2,0-litreni TDCi sa 150 KS i 180 KS. Što se tiče benzinskih motora tu su 1,5-litreni EcoBoost motori od 120 KS, odnosno 150 KS i 180 KS.