Novi budući model bit će visinom i međuosovinskim razmakom u rangu modela 458 Italia, piše portal Autosport. Na trogodišnjem razvoju šasije radio je i dizajner Ferrarijeve F1 momčadi Rory Byrne, a u konstrukciji šasije sudjelovat će Ferrarijev odjel kompozitnih materijala. Svaka će šasija biti načinjena od drukčijih vrsta ugljičnih vlakana, a konstrukcija i raspored elemenata uvelike će slijediti značajke F1 bolida.
Novi pogonski sustav donosi bolja ubrzanja...
Za svakog vozača sjedalo će biti načinjeno po mjeri i potom postavljeno na fiksnu poziciju u kokpitu. Vozač će svoju idealnu poziciju tražiti pomoću pomičnih nožnih komandi i upravljača. Iza vozača nalazit će se spremnik goriva i baterije. Njegove noge, kao i suvozačeve, trebale bi se nalaziti u istoj visini kao i ostatak tijela.
Najnoviju zvjerku iz Ferrarijeve ergele pokretat će evolucija poznatog 6,3-litarskog V12 stroja. Motoru će se pridružiti hibridni HY-KERS sustav i mjenjač s dvostrukom spojkom. Zahvaljujući novom pogonskom sustavu vozilo će imati bolje ubrzanje, štetne emisije bit će smanjene za 40 posto, a i raspolagat će boljom kočionom silom.