Snaga i moment se kanaliziraju na sve kotače pomoću osmerostupanjskog automatskog mjenjača s polugicama na upravljaču, odnosno na podlogu pomoću posljednje generacije stalnog quattro pogona.
Dodajmo ovome kako se u normalnom režimu vožnje 40 posto snage usmjerava na prednju, a preostalih 60 posto na stražnju osovinu.
Najsnažnija izvedba Audijevog četverovratnog kupea s mjesta do stotke ubrzava za samo 3.9 sekundi te postiže najveću brzinu od 250 km/h. Odabirom Dynamic i Dynamic Plus paketa, maksimalac raste na 280, odnosno 305 km/h.
Munja iz Ingolstadta u kombiniranom ciklusu troši samo 9.8 l/100 km, uz emisiju CO2 od 229 g/km, što treba zahvaliti start-stopu te COD (Cylinder On Demand) tehnologiji koja pri nižim i srednjim okretajima isključuje polovicu cilindara.
Kako bi se jasnije razlikovao od nešto pitomije braće, RS7 Sportback standardno dolazi opremljen atraktivnim optičkim paketom koji podrazumijeva nove odbojnike i masku hladnjaka, stražnji spojler, difuzor te brojne RS oznake.
Njemački proizvođač za sada ne otkriva kada ga možemo očekivati na europskom tržištu, kao niti po kojoj cijeni, piše Autoholik.