Cactus je dizajniran kao jednostavan i praktičan automobil, što se vidi i na zanimljivim detaljima kao što je takozvani Airbump. Riječ je o oblozima od termoplastičnog poliuretana na branicima i bočnim stranama čija je svrha da upijaju udarce i onemoguće grebanje karoserije. Dostupni su u četiri boje te ih je moguće kombinirati s deset boja karoserije.
U prostranoj unutrašnjosti uočljiv je jedan zanimljivi sigurnosni detalj - suvozačev zračni jastuk prebačen je iz prednje komandne ploče u krov, te se u slučaju nesreće otvara ispred vjetrobrana. Zanimljiv stilski detalj su i kožne ručke za vrata inspirirane prtljagom.
Cactus pokreću motori posljednje generacije u skladu sa standardima Euro 6 koji su navodno vrlo štedljivi. Maloj potrošnji doprinosi i masa od samo 965 kilograma, koja Cactus čini 200 kilograma lakšim od standardnog C4.
C4 Cactus bi na hrvatsko tržište trebao stići u rujnu, ali cijena još nije poznata. Međutim, u Citroënu tvrde da Cactus spada u povoljna vozila, što se ne odnosi samo na cijenu, već i na troškove održavanja.
//www.youtube.com/embed/qjjM_M5A2C8