Prije no što ga svjetla reflektora obasjaju tog rujanskog dana, nekoliko riječi o modelu od kojeg se očekuje nastavak uspješne priče pri čemu bi od pomoći trebali biti neke izmjene dizajna, snažni i učinkoviti vozački sustavi i osjećaj luksuza koji pruža automobil koji se jednako dobro snalazi na svim terenima.
Već na prvi pogled lako je otkriti novosti kod dizajna treće generacije u odnosu na prethodnika pa prednjim dijelom X3 sada dominiraju redizajnirani branik i prednja maska, izraženiji poklopac motora, nova su prilagodljiva LED prednja svjetla i LED svjetla za maglu, dok njegov stražnji kraj sad uljepšavaju redizajnirana LED svjetla 3D izgleda (opcija) na ponešto izmijenjenim vratima prtljažnog prostora, branik te novi završeci ispušnog sustava.
Raspodjela mase 50:50 po osovinama, ojačana šasija, novi sustav nadzora stabilnosti i xDrive pogon na sva četiri kotača razlozi su zbog kojih je novim X3 još lakše upravljati iz unutrašnjosti koja je također osvježena i djeluje komfornije i luksuznije u odnosu na generaciju koju zamijenjuje.
Trozonska klima, ventilacija sjedala, Ambient Air paket, opcijski head-up zaslon, panoramski krov... dio su onoga što se nudi, baš kao i BMW Display Key, što su sve lijepi dodaci ergonomski oblikovanom kokpitu u interijeru u kojem je naglasak stavljen na infotainment sustav kojim je moguće upravljati glasom, ali i pokretima prsta i ruke.
Galerija
Na sustavima za pomoć vozaču u vožnji nije se šparalo i X3 putem svojeg BMW Personal CoPilota nudi zaista sve potrebno za mirnu i sigurnu vožnju, a BMW ConnectedDrive povezivost oduševit će i one najzahtjevnije.
SUV dimenzija 4716 x 1897 x 1676 mm čiji je međuosovinski razmak 2864 mm, pokretat će tri benzinska i dva dizelska motora snage od 184 do maksimalnih 360 KS, koliko će razvijati novi 6-cilindarski M40i motor, prvi s oznakom M na ovom modelu. Svi oni bit će upareni sa 8-stupanjskim Steptronic mjenjačem.