BMW je i na sajmu automobila u Frankfurtu 2011. godine predstavio ovaj model koji je već tada bio spreman za proizvodnju, međutim serijska verzija planirana je tek za 2014. godinu. U međuvremenu BMW je nagovjestio koliko će koštati ovaj najprestižniji sportski hibrid kada bude ponuiđen na prodaju.
Prilikom otvaranja prvog salona BMW-ova "i" brenda u Londonu, Ian Robertson, šef prodaje i član upravnog odbora BMW-a otkrio je da će se BMW i8, kada se pojavi na tržištu, prodavati po cijeni većoj od 100.000 eura.
Robertson je također rekao da će se drugi model iz "i" serije BMW i3 u prodaji pojaviti kako je bilo i planirano - krajem 2013. godine. Ipak, nije rekao koliku cijenu možemo očekivati za ovaj kompaktni sportski hibrid.
Novi trocilindrični agregat koji će se ugrađivati u model i8, ali i u celokupnu “i” seriju, bit će prema riječima Robertsona jedan od "najefikasnijih motora u pogledu potrošnje goriva i emisije ugljik-dioksida" te će kao takav postaviti posve "nove standarde".
BMW i8 će imati 7.2 kWh litij-ionsku bateriju koja omogućava raspon kretanja do 35 km. Za puno punjenje baterije potrebno je manje od dva sata koristeći napon od 220V. Njegova najveća brzina bit će elektronički ograničena na 250 km/h, a očekuje se da će za 4.6 sekunde moći ubrzati od 0 do 100 km/h.
BMW i8 je dio BMW-ova projekta "Project i" baš kao i BMW i3. Zasada su planirana samo ova dva modela, ali BMW-planira nastaviti dalje raditi na ovoj seriji za koju u bavarskoj kompaniji tvrde da će promijeniti budućnost automobilske industrije.