Kombinacija 4,0-litrenog V8 biturbo motora i električnog motora osigurava mu snagu od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment veći od 1400 Nm
Zvijer od 843 'konja' za koju ćete morati izdvojiti 250 prosječnih hrvatskih plaća, ali zato potrošnja nije bauk
Hibridna tehnologija dolazi iz Formule 1, a baterija i elektromotor smješteni su na stražnjoj osovini, a pogon je na svim kotačima
Brutalna snaga omogućuje mu ubrzanje s mjesta do 100 km/h za samo 2,9 sekundi. Nakon manje od deset sekundi dostiže se 200 km/h. A konačno završava samo na 316 km/h
Zabavu garantira "Sport+" način vožnje, a za lagano krstarenje tu je i "Comfort" način rada
Dostupan je u posebnom crvenom izdanju, za kojeg Nijemci kažu da je tamna nijansa dragog kamena rubelita
Panoramski krov propušta puno svjetla u unutrašnjost vozila, a za dodatnu udobnost brinu se sportska sjedala od nappa kože u dvobojnoj titan sivoj boji sa žutim šavovima. Naravno, tu je i neizbježni karbon, a Mercedes tvrdi da u unutrašnjosti prevladava "nefiltrirana sportska atmosfera"
Osim u crvenoj, novi AMG GT 63 S E PERFORMANCE dostupan je i u zelenoj "mango paklenoj" boji koja će zapravo biti i zaštitni znak ovog modela
Najsnažniji serijski Mercedes moći ćete naručiti od travnja, a za njega ćete morati izdvojiti 220 tisuća eura, što je tek 5 tisuća eura manje od super-luksuznog Mercedes-Maybacha S680. No barem vas ne bi trebala brinuti potrošnja jer ona u prosjeku iznosi 7,9 l/100km, deklarirano
Kada Mercedes-Benz neki model nazove prekretnicom u povijesti marke onda znate da se radi o zbilja posebnom automobilu. Tako su s početkom veljače predstavili AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Zašto je toliko poseban? Zato što je riječ o prvim hibridom super-automobilu ove marke, a ujedno i najsnažnijem serijskom Mercedesu do danas.