I40 sedan nakon nekoliko testiranja dobiva samo pozitivne komentare. Osim relativno snažnog motora koji je više namijenjen za duge staze, čak i u Classic paketu opreme možete dobiti pravi komfor makar mu to ime ne govori.
Hyundai i40: Dimenzije i izgled
Ovaj automobil na našem tržištu se uglavnom može nabaviti u fantomsko crnoj boji. Izgledom podsjeća na nove Hyundaijeve modele uz specifičan novi dizajn. i40 ima velik prednji dio sa šesterokutnom maskom hladnjaka i dinamičnim svjetlima.
Poseban dodatak su i atraktivna LED svjetlaza maglu i LED stražnja limuzinska svjetla. Sportski karakter ovom automobilu daju i dva ispuha. Na boku se nalazi istaknuta linija koja povezuje ručke i zadnje svjetlo što Hyundaiu i40 daje dodatnu dimenziju sportskog i elegantnog automobila.
Sedan verzija je u odnosu na karavan kraća za 30 mm, ali imaju isti međuosovinski razmak od 2770 mm. Ostale dimenzije kao što su širina, visina, trag kotača i obje prevjese su jednake dimenzije kao i kod karavana.
Prtljažnik ovog automobila ima obujam od 525 litara. Otvara se pritiskom na ključ i ručno. Zanimljivost je da se poklopac prtljažnika samo otključa, bez da se oprugom izbaci prema gore i odmah otvori što je i prednost i nedostatak.
Interijer valovitog dizajna
Interijer je klasično uređen uz plavo osvjetljenje prekidača i velik okretomjer i brzinomjer. Upravljačka ploča je valovitog dizajna, dok su mjenjač i volan prekriveni kožom. Sjedala su velika, prostrana i ugodna, a osim toga pružaju mogućnost namještanja visine, dubine ali i lumbalnog dijela sjedala.
Mogućnost podešavanja sjedala odlična je stvar za duža putovanja, posebice uz tempomat koji automobil ima. Interijer je izrađen od mekanog materijala i aluminija.
U Hyundaiu i40 nalazi se 7 zračnih jastuka, a paljenje svjetala je automatsko. U Classic verziji opreme dolazi bluetooth i električna parking kočnica.
Snažan motor i očekivana najveća brzina
Posebnu pozornost na i40 zaslužuje njegov 1.7 CRDi dizelski motor snage 141 KS i automatski mjenjač 7DCT oznake sa sedam stupnjeva prijenosa. Promjene brzina ili stupnjeva prijenosa ovim mjenjačem dobile su visoku ocjenu radi ugode i brzine mijenjanja. Ovaj automobil ima dvostruku spojku. Brzine se mogu mijenjati i putem polugicana upravljaču što je odlično za vožnje u gradu.
Motor nije spor ni lijen, a u Sport načinu postaje dodatno zabavan. Stupnjevi prijenosa su duži, ali Sport način vožnje dolazi jedino uz automatski mjenjač koji je u Comfort paketu. Tijekom vožnje je moguće prijeći na ručno mijenjanje ručice. Dakako, ima Eco vožnju i start stop način vožnje koji smanjuje potrošnju vožnje u gradu.
Na brzu vožnju Hyundai i40 dobro funkcionira, pa tako testovi pokazuju da se ubrzavanja po pretjecajnom traku obavljaju bez problema u sedmom stupnju. Motor se vrti pri 2250 okretaja ali i je i dalje tih i ugodan za voziti. Snaga samog motora je 104 kW/141 KS, ubrzanje od 0-100 kilometara je 11 sekundi. Najveća brzina koju ovaj automobil može postići je 200 km/h.
Hyundai i40 i potrošnja goriva
Prosječna potrošnja ovog automobila je 5-6 litara. Na brzu vožnju otvorenom cestom auto troši oko 5.1 litru, dok start stop gradskom vožnjom možete računati da ćete trošiti 6,5 litara - što je prihvatljivo.
Razumna cijena ovisi o paketima dodatne opreme
Cijena za Hyundai i40 s ručnim mjenjačem i paketom opreme Classic je 165.990 kuna. Jači paket, Comfort, je 179.990 kuna.
Karavanska izvedba je skuplja za 10.000 kuna u svim opcijama. Hyundai i40 karavan s ručnim mjenjačem ima cijenu od 175.990 kuna, dok je jači paket opreme 189.990 kuna. Automatik karavan podiže cijenu na 203.990 kuna.
Nadoplata za metalik ili mineralnu boju je 3.500 kn uz dodatno plaćanje iznosa posebnog poreza na motorna vozila čija cijena ovisi o danu kupnje.