ZAR I TI SINE, ENZO /

Ferrari predstavio prvi SUV imena 'Čistokrvni': Ako mislite da je to svetogrđe, pogledajte ove brojke

Image
Foto: Screenshot

Ferrari Purosangue, što prevedeno na hrvatski znači "čistokrvni", prvi je automobil s četiri vrata i četiri sjedala u povijesti te marke

13.9.2022.
22:45
Screenshot
VOYO logo

Pao je i posljednji bastion automobilizma, rekli bi zaljubljenici u automobile. Nakon Lamborghinija, Porschea i Maseratija, i Ferrari je predstavio svoj SUV.

Imena Purosangue, što prevedeno na hrvatski znači "čistokrvni", prvi je automobil s četiri vrata i četiri sjedala u povijesti Ferrarija. Nakon 75 godina tradicije, Ferrari je stvorio jedinstveni automobil i, kako kažu, "inkapsulaciju DNK propinjućeg konja, gdje performanse, užitak vožnje i udobnost koegzistiraju u savršenom skladu". Upravo zato nosi naziv čistokrvni.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odakle krenuti kada je u pitanju Ferrari nego od same duše automobila, odnosno motora. Purosangue pokreće atmoferski 6.5 litarski V12 motor smješten na sredini karoserije te koji proizvodi zastrašujućih 725 konjskih snaga. Talijani naravno obećavaju i izvrsnu zvučnu kulisu, a u to ne treba ni sumnjati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Luksuzna soba

Za pojačane performanse pobrinuli su se inženjeri iz njihovog tima Formule 1 koji su se malo poigrali s cilindrima ne bi bili učinkovitiji. Snaga se na kotače prenosi putem osam-stupanjskog automatskog mjenjača.

Svi znamo da su SUV-ovi teški, a zato se Ferrari potrudio izraditi karoseriju od karbonskih vlakana. Mjesta u kabini je četiri, jedno vozačko i druga tri za one koji bi htjeli biti na vozačkom mjestu. Talijani tvrde da ovo nije SUV ili crossover na kakve smo navikli vidjeti nego da Purosangue ima poseban raspored težine koji mu omogućuje bolje upravljanje.

U Ferrariju unutrašnjost "Čistokrvnog" opisuju kao luksuznu sobu. Prema njihovim riječima, ovo nije samo brz i agilan automobil nego on nudi prostor vrhunske udobnosti za sve četiri putnika. Stražnja se vrata otvaraju u suprotnom smjeru od prednji tako da se kabina čini još prostranijom.

Matematika je neumoljiva

Talijani tvrde da tehnologija preuzeta iz njihovih sportskih modela i pogon na svim kotačima osiguravaju vrlo malo naginjanja u zavojima, ali to biste i očekivali od Ferrarija. Više detalja o samoj vožnji bit će poznato nakon što Ferrari Purosangue bude i službeno predstavljen.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ukoliko i dalje imate sumnje da 725 "konja" nije dovoljno za SUV koji nosi Ferrarijevo nasljeđe, spomenut ćemo još samo neke brojke. Od 0 do 100 km/h ovaj SUV ubrzava za tek za 3,3 sekunde što ga stavlja u teritorij super-automobila. Do 200 km/h potrebno mu je 10,6 sekundi, a maksimalna brzina je 310 km/h. Ako i dalje imate sumnje predlažemo da se prebacite na NASA-ine rakete.

Iako će mnogi zaljubljenici u automobile reći kako je Ferrari SUV svetogrđe, ma koliko snažno ubrzavao i prolazio zavoje, Talijani su ipak gledali širu sliku. Kada kažemo širu sliku mislimo na novac. Porsche je bio prvi od marki super-automobila koji je izbacio SUV i to u vidu modela Cayenne. Rezultat? Cayenne je postao najprodavaniji Porscheov model. Kasnije su mu pridodali i "mlađeg brata" Macana koji sada nosi titulu najprodavanijeg.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ŽENSKI KUT /

Prvi smo u Hrvatskoj vozili novi Porsche Macan: Totalno drugačije iskustvo vožnje tjera vas da ostanete na cesti

Image
ŽENSKI KUT /

Prvi smo u Hrvatskoj vozili novi Porsche Macan: Totalno drugačije iskustvo vožnje tjera vas da ostanete na cesti

Porsche nije izuzetak. Mnogi su se prije desetak godina sablaznili kada je i Lamborghini rekao kako će ponuditi svojim kupcima SUV, točnije model Urus. Rezultat, pogađate. Urus danas čini više od polovice svih prodanih Lamborghinija na svijetu. Stoga, ukoliko će "Čistokrvni" pomoći Ferrariju da i ubuduće proizvodi super-automobile koji izgledaju poput remek-djela, neka ga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo