Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje o bojama automobila i tome kako pojedine boje mogu "koštati vozače", piše Revija HAK.
Prema njihovom istraživanju, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila. Na srebrnoj je to 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto.
Kupujete li poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, crvena je boja neprikladna, odnosno donijet će vam glavobolje pri prodaji, kažu u Mobile.de.
Izbjegavajte trendovske boje
Nećete pogriješiti ako kupite narančasto vozilo jer ona donosi 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, a još su bolji izbor bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Sve, naravno, ovisi i o klasi vozila.
Prema istraživanju, isti automobili sa živopisnijim bojama navodno se mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.
Trebali biste izbjegavati i trendovske boje, koje su u modi neko vrijeme, jer biste i takva vozila mogli teže prodati.