Senzacija: Formula 1 vozit će se kod Zagreba?

'Razgovarali smo prije tri dana telefonski, Ecclestonea zanima kako projekt izgleda, jer je i on davao neke savjete glavnom projektantu Hermannu Tilkeu.

4.3.2011.
11:38
VOYO logo

Iako ideja da se svega 15 kilometara od zagrebačkog Jelačić-placa smjesti jedna od nekoliko najbržih staza za auto-moto utrke na svijetu zvuči kao utopija, projekt 'Bistra' u punom je zamahu. Nacrti koje je ovaj tjedan na stol u sjedištu HAKS-a stavio ugledni arhitekt Hermann Tilke predstavljeni su Vladi, koja navodno čvrsto stoji uz privatne investitore, a događanja pod Medvednicom s pozornošću prate Jean Todt, prvi čovjek automobilizma, i Bernie Ecclestone, vlasnik Formule 1.

Nacrte za projekt višenamjenskog automobilističkog centra kraj West Gatea Večernjem je listu predstavio član FIA-ine vlade Zrinko Gregurek, četiri dana prije nego što će ga vidjeti Jean Todt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Staza bi trebala biti licencirana za nekoliko kategorija utrka svjetskih prvenstava, GT1, WTCC-a, Moto GP-a i kartinga. Projektirana je prema najvišim standardima FIA-e, pa bi se u budućnosti, uz dodatno licenciranje, mogle na njoj odvijati i utrke formule 1. Međutim, za sada, naravno, nema govora o tome hoće li se najprestižnije natjecanje ikada na njoj održati, o tom - potom. No, ni ljudi u FIA-i ne mogu vjerovati da je staza toliko blizu glavnoga grada. Polivalentni centar ne bi bio namijenjen isključivo utrkama, kao dosad Grobnik, već bi to bio mali grad sa svim popratnim sadržajima", objašnjava Gregurek, jedan od bliskih suradnika Jeana Todta.

Postojeći glavni plan važan je kako bi se moglo zatražiti lokacijsku i građevnu dozvolu, ali i privući investitore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Prema našemu mišljenju, takvih sportskih objekata u Hrvatskoj nema. Radi se o najkompletnijem i najprofitabilnijem projektu, ali ne nužno i najskupljem, koji i te kako može garantirati povratak uloženoga novca tijekom određenoga roka. Pa u Dinamov je stadion uloženo barem jednako koliko bi morala koštati gradnja tog centra, a sada bi stadion u Maksimiru, navodno, najjeftinije bilo srušiti!", kaže Gregurek.

Investicija vrijedna 250 milijuna eura bila bi u funkciji čak 300 dana godišnje...

"Realno, rok gradnje je između 18 i 20 mjeseci, no sve ovisi o imovinsko-pravnom rješavanju preostalih čestica, kada krećemo u ishođenje lokacijske i građevinske dozvole te izradu izvedbenog projekta. Investitori neće biti nepremostiv problem ako će 'papirnato' sve biti riješeno na vrijeme", dodaje Gregurek.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo