"Bilo je zabavno voziti EGT Model S i zadivljujuće je vidjeti kako će izgledati budućnost utrkivanja", kazao je Olivier Lombard nakon što se udaljio od upravljača automobila koji je u odnosu na osnovni model P100D u svojoj natjecateljskoj inačici spušteniji i čak 500 kilograma lakši.
Kombinacija dosad spomenutih brojki rezultira usitinu spektakularnim ubrzanjem, pa od 0 do 100 km/h ovaj trkaći automobil dojuri za 2,1 sekundu (0-60 mph - 2 sekunde), što je 0,4 sekunde brže u usporedbi sa standardnim Model S P100 D s Ludicrous modeom.
Maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h.
U svojoj inauguralnoj sezoni Electric GT Championship brojat će deset timova i 20 vozač(ic)a koji će se natjecati za upravljačima ovakvih automobila u sedam utrka. Radni vikend sastoji se od sljedećeg: 20 minuta treninga, 60 minuta kvalifikacija, dnevna utrka od 60 km i noćna utrka od 60 km.